De kans van social media om nieuwe gezichten te werven

ProfielfotoIris de Jong 12-10-2021 1219 keer bekeken 1 reacties

Begin

02-11-2021 om 15:30

Einde

02-11-2021 om 16:30

Maximaal aantal aanmeldingen bereikt, je kunt je niet meer aanmelden.

Locatie

Online via MS Teams

Kennisboostsessie met best practices over social media en hoe je social media kan helpen bij het werven van nieuwe gezichten.


Social media vraagt van organisaties en bedrijven dat ze op een persoonlijke manier weten te communiceren met hun klanten. Een op een. Je kunt gewoon een gesprekje voeren met zomaar iemand. Het is dus belangrijk dat je de communicatie op je social media kanalen persoonlijk maakt. Dat is al een belangrijk to doetje. 

Vervolgens komt de vraag hoe presenteer je jouw organisatie zodanig dat nieuwe vrijwilligers zich bij jouw organisatie gaan aanmelden? In deze kennisboostsessie helpt Chulah Berkowitz je met het maken van goede social posts door onder andere je organisatie identiteit erbij te halen en een aantal inspirerende best practices te laten zien. 

Chulah Berkowitz is freelance communicatieadviseur voor de Expedities Nieuwe Gezichten en projectleider Vrijwilligersprijzen bij NOV. Ze heeft  de afgelopen 20 jaar veel organisaties met hun communicatie en marketing rond vrijwilligerswerving geholpen. 

 

 

Deelnemen

De registratie voor deze sessie is gesloten, maar via deze link kun je alsnog deelnemen aan de sessie. Laat het ons gerust weten indien er nog vragen zijn via mensenmakennederland@nov.nl.


Kennisboostweek Nieuwe Gezichten: de kennis voor de een is de inspiratie voor de ander

1  reacties

Marianne Planthof 01-11-21 om 8:57

Ik ben werkzaam voor Steunouder ZEist en wil heel graag weten hoe wij social media kunnen inzetten om meer Steunouders (vrijwilligers) te werven. Op een leuke manier.

Partners:     Movisie

Cookie-instellingen